Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií |
| Autor: |
Plšek, Radoslav
|
| Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
|
Abstrakt:
|
V úvodní části je obsažena rešerše odborné literatury, která je zaměřená především na tvorbu účinné reklamy, nástroje a vlivy, které ji ovlivňují. V další části je obsažena regulace reklamy v ČR a její zákonná omezení. V praktické části se zabývám tvorbou databázového programu ke třídění reklam masmédií a následným členěním konkrétních spotů do jednotlivých kategorií. Na závěr jsem vytvořil redukovaný soubor této databáze, který obsahuje pouze výběr některých reklam. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7487
|
|
Datum:
|
2007-12-07 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7396
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet