Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století

Show full item record

No preview available
Title: Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století
Author: Sedláčková, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí a zejména od lokálního výhradní-ho distributora identifikačních náramků spol. Identifikační systémy, s.r.o. Tato část přináší zajímavá srovnání situace v zahraničí a v ČR. Dále pak autor zmiňuje nové trendy v oblasti využití identifikačních náramků, které se již využívají v zahraničí a uvádí praktické mož-nosti využití, které by se dali v budoucnu aplikovat i na lokálním trhu v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7561
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7518


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2008_bp.pdfBlocked 833.2Kb PDF View/Open
sedláčková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
sedláčková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account