CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Slováčková, Renáta
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:48:33Z
dc.date.available 2018-05-23T23:00:08Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7655
dc.description.abstract Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází od společnosti ke konkurenci. A proto by firma, která chce být nejlepší ve svém oboru a úspěšná na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Analyzovanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Viessmann, s.r.o. cs
dc.format 53 cs
dc.format.extent 2687546 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018
dc.subject Analýza cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject databáze cs
dc.subject informace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject procesy cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject Analysis en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject Database en
dc.subject Employees en
dc.subject Information en
dc.subject Processes en
dc.title CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative CRM as a competitive advantage of Viessmann,Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nevrlá, Jitka
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated Customer relationship management (CRM) is a business philosophy and a strategy for ob-taining and keeping the most valuable relationships with the company's customers. Com-munication with customers wouldn't be missed in well prospering and well running com-pany of the 21st century. The customer is the most important point of a market and when the company doesn't take care of him in attention, he leaves the company to go to the competition. The company that wants to succeed in business should CRM use. I cooperated with Viessmann Ltd. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9746
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
slováčková_2008_bp.pdfBlocked 2.563Mb PDF View/Open
slováčková_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
slováčková_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account