Projekt řízení ziskovosti maloobchodních prodejen firmy Pekárna, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt řízení ziskovosti maloobchodních prodejen firmy Pekárna, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Popesko, Boris
dc.contributor.author Kryšková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:49:50Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7659
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá řízením ziskovosti maloobchodních prodejen firmy Pekárna, s.r.o. Po stručném představení společnosti se věnuje nákladové analýze podniku. Náklady jsou členěny podle druhů, podle závislosti na objemu výkonů a na přímé a nepřímé náklady prodejen. V projektu popisuje řízení ziskovosti a navrhuje vhodný způsob alokace nepřímých nákladů na jednotlivé prodejny. cs
dc.format 103 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1323720 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
dc.subject náklady cs
dc.subject fixní a variabilní náklady cs
dc.subject přímé a nepřímé náklady cs
dc.subject tržby cs
dc.subject ziskovost cs
dc.subject Cost en
dc.subject Fixed and Variable Costs en
dc.subject Direct and Indirect Costs en
dc.subject Incomes en
dc.subject Profitability en
dc.title Projekt řízení ziskovosti maloobchodních prodejen firmy Pekárna, s.r.o. cs
dc.title.alternative Profitability Management Project of Retail Shops of Company Pekárna, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozelková, Jana
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated The master thesis is regarding managing profitability of the retail shops of the company Pekárna, Ltd. Upon a brief introduction of the company, the focus is on the company's cost analysis. Costs are divided according to the type, production volume, direct and indirect shops costs. This project explains profit management and proposes suitable mechanism of conversion indirect costs of each shops. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 9075
dc.date.assigned 2008-03-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kryšková_2008_dp.pdfBlocked 1.262Mb PDF View/Open
kryšková_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
kryšková_2008_op.pdf 44.04Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account