Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

Show full item record

No preview available
Title: Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity
Author: Vavrochová, Kateřina
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o firemní kultuře, jejích vlastnostech, úrovních, prvcích a znacích a způsobu řízení. Předlohou pro praktickou část, tedy analýzu firemní kultury a návrh optimálního stavu a konkrétních kroků ke zlepšení v reálné praxi, mi byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic. Bude možné sledovat projekt od prvního záměru přes analýzu, vyhodnocení, až po návrhy optimálních řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7677
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7624


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vavrochová_2008_dp.pdfBlocked 1.037Mb PDF
vavrochová_2008_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
vavrochová_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account