Teorie a praxe PR metodou e-learningu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Teorie a praxe PR metodou e-learningu

Show full item record

No preview available
Title: Teorie a praxe PR metodou e-learningu
Author: Řeháková, Kateřina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Abychom mohli hovořit o nových formách vzdělávání a jejich využívání, je zapotřebí mít zájemce o dané studium. Klíčovou roli zde hraje motivace studujících. Ať je touto motivací touha po seberealizaci, po lepším pracovním místě nebo po společenském uznání je nepo-stradatelná. Podobně, jako dvě v této práci uváděné cílové skupiny - vysokoškolští studenti a střední a vyšší management firem - hledají cesty k tomuto sebe-naplnění či uplatnění se na trhu práce, hledají i vzdělávací instituty cesty, kterými přiblíží stále nově vznikající obo-ry těmto studentům. Přitom nároky na obou stranách se neustále zvyšují. Tato práce popi-suje relativně mladý obor Public Relations (dále též jen jako PR), který lze aplikovat v praxi novou formou vzdělávání e- learningem. E-learning představuje a na základě mar-ketingového průzkumu popisuje a uvádí cílové skupiny, které tuto formu již běžně využí-vají. Závěrem předkládá první část řešení kurzu PR prostřednictvím e-learningu, tedy Teo-rii a praxi PR metodou e-learningu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7728
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7516


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řeháková_2008_bp.pdfBlocked 1.667Mb PDF
řeháková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
řeháková_2008_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account