Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Martínek, Daniel
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:14:59Z
dc.date.available 2010-07-17T07:14:59Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7820
dc.description.abstract Bakalářská práce nabízí pohled na evoluci rozhlasového mediálního trhu České republiky. Zabývá se vývojem nového interaktivního distribučního média - internetu, a jak tento multimediální fenomén ovlivnil tradiční postavení rádií na trhu. Projektová část pak nabízí analýzu internetové prezentace celoplošné stanice veřejnoprávního rozhlasu Český rozhlas 2 - Praha. V závěru naznačuje bakalářská práce budoucí trendy ve vývoji internetových komunikačních prostředků a to ve vztahu k prezentacím rozhlasových médií na internetu. cs
dc.format 71 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1170819 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject masová média cs
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject digitální rozhlasové stanice cs
dc.subject internet cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject Český rozhlas 2-Praha cs
dc.subject mass media en
dc.subject Czech radio en
dc.subject digital radio stations en
dc.subject internet en
dc.subject e-marketing en
dc.subject Czech radio 2-Prague en
dc.title Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem cs
dc.title.alternative Internet presentation of radio station as important element of communication with listener en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis offers the view of the evolution of the radio broadcasting media market of the Czech Republic. It deals with the development of the new interactive distribution media - Internet, and how this multimedia phenomenon has influenced the traditional position of radio stations in the market. The project part then analyses the Internet presentation of the nationwide public service radio station Czech Radio 2 - Prague. In the conclusion, the bachelor's thesis suggests future trends in the development of Internet communication means, namely in relation to the presentations of radio broadcasting media on the Internet. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10672
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
martínek_2009_bp.pdfBlocked 1.116Mb PDF View/Open
martínek_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
martínek_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account