Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR
Autor: Ryšavá, Anna
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na vnější komunikaci Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vysokého školství v ČR, význam marketingu a marketingových komunikací pro vzdělá-vací instituce. Cílem analytické části je zjištění účinnosti různých forem a prostředků marketingových komunikací při získávání zájemců o studium a ověření si stanovených hypotéz. Cílovou skupinou respondentů byli zvoleni současní studenti FMK všech ročníků bakalářských studijních programů prezenční a kombinované formy studia. Marketing a jeho formy komunikace jsou v dnešní době již nepostradatelné pro život každé vysoké školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/787
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ryšavá_2006_bp.pdfZablokované 1.569Mb PDF
ryšavá_2006_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ryšavá_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet