Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace
Author: Čarková, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových znalostí o této problematice a zároveň bude zohledňo-vat nové trendy z praxe. V rámci praktické části diplomové práce jsem pro reálný popis metodologie uvedení nového produktu na trh vybrala relativně netypický produkt - pálenou střešní krytinu Samba 11 posuvná taška. Tento produkt byl vybrán zcela účelně, aby bylo v diplomové práci možné poukázat na to, že vytvořenou metodologii je možné využít u různých typů produktů a nejen u běžného rychloobrátkového zboží.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7899
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10554


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čarková_2009_dp.pdfBlocked 2.943Mb PDF
čarková_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
čarková_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account