Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace
Author: Ježdík, Radek
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Analyzuji, zdali nové trendy v marketingových komunikacích, jako jsou například virální marketing, guerilla marketing či product placement, balancují častěji na etické hranici, než tradiční marketingové techniky. Zabývám se také fenoménem poslední doby, za který lze označit internetové sociální sítě a blogy. Cílem práce je také popsat systém regulace a samoregulace reklamy v České republice a stanovit opatření, která by zvýšila kultivovanost a etickou úroveň reklamy u nás. Závěry práce jsou podloženy průzkumem a analýzou dat Rady pro reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7919
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10608


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ježdík_2009_dp.pdfBlocked 1.452Mb PDF
ježdík_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
ježdík_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account