Sportovní marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovní marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Vyoralová, Sandra
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:35:14Z
dc.date.available 2010-07-17T08:35:14Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7979
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu. Také detailně řeší využití marketingových komunikací v oblasti sportu. Práce s také zabývá sponzorováním v oblasti sportu, jelikož sponzoring je jednou z nejvíce využívaných forem marketingových komunikací ve sportu. Práce se také detailně zaobírá využitím marketingových komunikací ve zlínském hokejovém klubu HC RI Okna. Po analýze následuje zhodnocení, doporučení pro zlepšení marketingové komunikace hokejového klubu a vyvození závěrů. cs
dc.format 57 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5494275 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject sponzorování ve sportu cs
dc.subject hokej cs
dc.subject HC RI Okna Zlín cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject sponsorship in sport en
dc.subject ice hockey en
dc.subject HC RI Okna Zlín en
dc.title Sportovní marketing cs
dc.title.alternative Sports marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the problems of sports marketing. It also solves, in detail, the exploitation of the marketing communications in the field of sport. Moreover, the thesis focuses on a sonsorhip in field of sport, because the sponsorship is one of the most exploited forms of the marketing communications in sport. Furthermore, the thesis deals in detail with the utiization of the marketing communications in Zlin's ice hockey club HC RI Okna. The nalalysis is followed by the evalution, recommendation for improvement of the marketing communication of the ice hockey club and the elicitation of conclusion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10543
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vyoralová_2009_bp.pdfBlocked 5.239Mb PDF View/Open
vyoralová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
vyoralová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account