Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti
Author: Čuprová, Romana
Advisor: Staňková, Eva
Abstract: Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem již uskutečněné event marketingové akce realizované reklamní agenturou. V samém závěru jsou předloženy návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8003
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11826


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čuprová_2009_bp.pdfBlocked 1.473Mb PDF
čuprová_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
čuprová_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account