Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy
Author: Kolářová, Monika
Advisor: Morská, Barbara
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8050
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 12380


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolářová_2009_dp.pdfBlocked 2.485Mb PDF View/Open
kolářová_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
kolářová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account