Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Tkadlecová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:37:55Z
dc.date.available 2019-04-27T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8109
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační metody s cílovými skupinami. Druhá část práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro vybranou společnost. cs
dc.format 102 s., 16 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 4104101 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject obecně prospěšná společnost cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagační mix cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject public benefit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotional mix en
dc.title Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s. cs
dc.title.alternative Communication strategy for Dětský klíč Šumperk, o.p.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my thesis focuses on the non-profit sector in the CR. The work also describes the areas of activity and target groups of non-profit organizations. Subsequently, the constituent elements of marketing communication are analyzed and their possible use in the non-profit sector is outlined. The practical part analyses activities of the chosen organization - Dětský klíč Šumperk public benefit organization - and the communication methods it uses to address its target groups. The second part of the work suggests a suitable communication strategy for the chosen organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10584
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tkadlecová_2009_dp.pdfBlocked 3.913Mb PDF View/Open
tkadlecová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
tkadlecová_2009_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account