Rebranding z pohledu marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding z pohledu marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Chmarová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:57:39Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8144
dc.description.abstract Práce popisuje rebranding společnosti z pohledu marketingových komunikací. Definuje náležitosti firemního designu a jeho použití v praxi. Opírá se o praktickou zkušenost z realizovaného rebrandingu společnosti GE Capital Bank na GE Money Bank. Poukazuje na implementaci nových hodnot brandu v rámci komunikačních kanálů. Na základě dostupných zdrojů a rozhovorů s experty v oblasti rebrandingu hledá příležitosti pro zlepšení. Pro identifikované slabé stránky jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci v budoucnosti. cs
dc.format 63 s., 7 s obr. příloh cs
dc.format.extent 1060677 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
dc.subject Brand cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject GE Money Bank cs
dc.subject GE Capital Bank cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject logo cs
dc.subject Brand en
dc.subject rebranding en
dc.subject GE Money Bank en
dc.subject GE Capital Bank en
dc.subject Corporate design en
dc.subject logo en
dc.title Rebranding z pohledu marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Rebranding from the point of view of marketing communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gaja, Michal
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.date.vskp-available 2039-05-11
dc.description.abstract-translated The paper describes company rebranding from the point of view of marketing communications. The paper defines the content of the corporate design and its usage in practice. The practical part is based on the rebranding of GE Money Bank conducted by GE Capital Bank. It describes the implementation of the new brand attributes in the communication channels. It is based on publicly available resources and interviews with the key focus on brand image improvement. The paper also contains recommendations to prevent mistakes which can appear in the process of rebranding in the future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10660
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chmarová_2009_bp.pdfBlocked 1.011Mb PDF View/Open
chmarová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
chmarová_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account