Má Hradec Králové co nabídnout návštěvníkům

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Má Hradec Králové co nabídnout návštěvníkům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Štěpán, Jaroslav
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:32:49Z
dc.date.available 2010-07-13T14:32:49Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/815
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl provést průzkum současných kulturně společenských aktivit na pozadí kulturního a historického vývoje tak významného urbanistického centra, jakým bezesporu Hradec Králové byl v minulosti, zůstává v současnosti a zcela jistě bude i dále. Na základě zpracovaného přehledu kulturně společenského dění byla provedena analytická část práce zabývající se podrobným přehledem všech turisticky významných akcí a zodpovídající otázku, položenou v názvu práce. Na základě analytické části je pak provedena vlastní projektová část zabývající se identifikací potenciálu (nepokrytých míst) současných aktivit. Byl proveden průzkum veřejného mínění pomocí dotazníkové akce a jako možná atraktivní součást kulturního života určena užší spolupráce města s armádou ČR, jmenovitě pak posádkovou hudbou letectva v Hradci Králové. cs
dc.format 90 s., 5 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 5577696 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject turismus cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Hradec Králové cs
dc.subject tourism en
dc.subject culture en
dc.subject marketing en
dc.subject Hradec Králové en
dc.title Má Hradec Králové co nabídnout návštěvníkům cs
dc.title.alternative Has city of Hradec Králové anything to offer to visitors ? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of thesis is to carry out the survey of contemporary cultural activities connected with town Hradec Králové. The first part of the thesis summarizes the fundamental principles of marketing and tourism. The scope of both theories are focused on town and its life. The analytical part of the thesis is based on this survey. This part of work is dealing with all important travell activities and answer the question "Has the city of Hradec Králové anything to offer to visitors ?" which is the real topic of thesis. The identified potential of cultural activities was discovered in the last part of the thesis. The special opinion poll was conducted to identify the potential of cooperation between Army Orchestra based in town and Hradec Králové and several possible orchestral projects were proposed. The integral compound of the proposed projects are the marketing analysis and projected implementation procedure. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2800
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
štěpán_2006_dp.pdfBlocked 5.319Mb PDF View/Open
štěpán_2006_vp.doc 77Kb Microsoft Word View/Open
štěpán_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account