Aktivity podpory prodeje společnosti Family DAVO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aktivity podpory prodeje společnosti Family DAVO, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Strážnická, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:34:29Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/821
dc.description.abstract Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat podporu prodeje společnosti Family DAVO a navrhnout projekt marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku tohoto tématu. Začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na její jednotlivé nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila společnost Family DAVO a její jednotlivé akce na podporu prodeje. V projektové části jsem navrhla spotřebitelskou soutěž. cs
dc.format 70 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2655483 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2026
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject zprostředkovatel cs
dc.subject spotřebitelská soutěž cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject Sales promotion en
dc.subject consumer en
dc.subject mediator en
dc.subject consumer competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication activities en
dc.title Aktivity podpory prodeje společnosti Family DAVO, s.r.o. cs
dc.title.alternative Sales promotion of the Family DAVO company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.date.vskp-available 2026-05-15
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor work was "Sales promotion of the Family DAVO company". At the first part I elaborated a literary study of my work. The aim of the second part of the bachelor work was to analyse sales promotion of the Family DAVO. At the third part I proposed the consumer competition. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2642
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strážnická_2006_bp.pdfZablokované 2.532Mb PDF Zobrazit/otevřít
strážnická_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strážnická_2006_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet