Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Šafářová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:39:18Z
dc.date.available 2010-07-17T10:39:18Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8221
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce "Analýza internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích" je seznámení s problematikou neziskového sektoru a marketingové komunikace v něm a představení internetu jako dalšího média využívaného neziskovými organizacemi ke komunikaci s veřejností. Přínosem této práce je analýza využití internetu v neziskových organizacích zlínského kraje, přičemž podstatná je skutečnost, zda své internetové stránky potřebně aktualizují a na jaké jsou úrovni. Podkladem pro zpracování analýzy je dotazníkové šetření opírající se o informace poskytnuté zástupci samotných neziskových organizací. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 1456592 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject aktualizace cs
dc.subject Non-profit Organization en
dc.subject Marketing en
dc.subject Internet en
dc.subject Communication en
dc.subject Updating en
dc.title Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích cs
dc.title.alternative Analysis of Internet as a Marketing Tool in Non-profit Organizations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated Objective of my work "Analysis of Internet as a Marketing Tool in Non-profit Organizations" is to get acquainted with the issue of the non-profit sector and the marketing communication within the sector and to present internet as another mean used by non-profit organizations for communicating with public. Contribution of this work is the analysis of making use of internet in non-profit organizations within the Zlín region; extremely substantial fact is whether they up-date their internet pages according to their needs and what level these pages are. The basis for elaborating the analysis is a questionnaire survey supported by information provided by representatives of non-profit organizations themselves. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10682
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šafářová_2009_bp.pdfBlocked 1.389Mb PDF View/Open
šafářová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
šafářová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account