PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

Show full item record

No preview available
Title: PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech
Author: Vlčková, Kateřina
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou PR strategie značky Kleenex a určením míry jejího potenciálu publicity ve vybraných titulech. Pozornost je zaměřena na komunikaci firem v segmentu papírových hygienických potřeb a techniky firemní komunikace s důrazem na media relations a publicitu značky. V práci je analyzována publicita značky dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě provedeného mediálního auditu. Tyto podklady slouží k určení míry potenciálu publicity značky Kleenex a strategie jejího dosažení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8283
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10540


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vlčková_2009_bp.pdfBlocked 1.429Mb PDF
vlčková_2009_vp.doc 93Kb Microsoft Word View/Open
vlčková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account