Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Švrčková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:39:55Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8331
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu fiktivní firmy a jejího uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část obsahuje poznatky vybrané z odborné literatury týkající se podnikatelského a komunikačního plánu. Praktická část je věnována samotnému návrhu podnikatelského a komunikačního plánu cestovní kanceláře Sporttour. Praktická část je členěna dle struktury, která je uvedena v teoretické části. cs
dc.format 67 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 706413 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject financování podniku cs
dc.subject a business plan en
dc.subject a communication plan en
dc.subject funding of a company en
dc.title Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu cs
dc.title.alternative A Business Plan of a Fictive Company and Its Market Introduction by the Aid of a Communication Plan en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kučerová, Eva
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.date.vskp-available 2039-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on creating a business plan of a fictive company and its market introduction through a communication plan. This work is divided into two main parts. The first, theoretical part summarizes the findings about business and communication plans from the chosen literature. The practical part is devoted to the designing of the business and communication plan of a fictive travel agency Sporttour. This part is subdivided according to the structure that is presented in the theoretical part. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13257
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
švrčková_2009_bp.pdfBlocked 689.8Kb PDF View/Open
švrčková_2009_vp.pdf 109.5Kb PDF View/Open
švrčková_2009_op.pdf 131.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account