Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

Show full item record

No preview available
Title: Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.
Author: Petrovics, Igor
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8411
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petrovics_2009_dp.pdfBlocked 1.082Mb PDF
petrovics_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
petrovics_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account