Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Rieter

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Rieter

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Laššan, Ivan
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:58:19Z
dc.date.available 2010-07-17T12:58:19Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8480
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je zpracování analýzy a zhodnocení kritického marketingu ve strojírenském závodě Rieter v Žamberku. Teoretickou část jsem popsal úkoly a funkce marketingu obecně. V druhé (praktické) části je charakterizována výše zmíněná firma, vy-pracovaná pro ni SWOT analýza, analýza úrovně marketingu a navrženo doporučení pro opatření, která by se v ní mohly (měly) zavést. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 705468 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject nástroje marketingu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject koncern cs
dc.subject závod cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing device en
dc.subject marketing mix en
dc.subject concern en
dc.subject company en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Kritická role marketingu ve strojírenské firmě Rieter cs
dc.title.alternative Critical role of marketing in engineering firm Reiter en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šefčík, Vladimír
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated The object of my bachelor work is treating with an analysis and evaluation of critical mar-keting in engineering concern Rieter, Žamberk. In the theoretical part I have described tasks and functions of marketing in general. The second, practical part gives a characteris-tics of above mentioned firm, SWOT analysis and marketing - level analysis have been done, and, measures that could be established were recommended. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13338
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade E
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
laššan_2009_bp.pdf 688.9Kb PDF View/Open
laššan_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
laššan_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account