Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Sznapka, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:37:17Z
dc.date.available 2010-07-17T13:37:17Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8565
dc.description.abstract Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Zabývá se no-vými trendy a technologiemi používanými v rámci webových prezentací rozhlasových sta-nic. Klade důraz na analýzu internetové prezentace Rádia Impuls ve srovnání s konkurencí. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této prezentace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 3505042 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Webová prezentace cs
dc.subject On-line marketing cs
dc.subject Rozhlasové Formáty cs
dc.subject Nové trendy cs
dc.subject Web presentation en
dc.subject On-line marketing en
dc.subject Radio formats en
dc.subject New trends en
dc.title Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem cs
dc.title.alternative Internet presentation of radio station en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The author in his work ponders the general importance of the internet presentation of radio stations and describes the parameters which these presentations need to fulfill to be successful. He considers the new trends and technologies used in web presentations of the radio stations. He stresses the analysis of the web presentation of Radio Impuls in compari-son with the competition. He evaluates and defines the weaknesses and provisions of the presentation and suggests the possible changes that would lead to their elimination. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10690
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sznapka_2009_bp.pdfBlocked 3.342Mb PDF View/Open
sznapka_2009_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
sznapka_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account