Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Tomek, Miloš
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:59:02Z
dc.date.available 2010-07-17T13:59:02Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8607
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu. Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu. Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých reklam v ruské mutaci časopisu Esquire a porovnání s jedním číslem české a anglické mutace, porovnání užití reklamních apelů. Závěr práce je zaměřen na celkové zhodnocení časopisu a jeho využití v marketingové komunikaci. cs
dc.format 43 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4705284 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject Esquire cs
dc.subject tisková inzerce cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject mediální mix cs
dc.subject advertisement en
dc.subject media en
dc.subject Esquire en
dc.subject press advertisements en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject media mix en
dc.title Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire cs
dc.title.alternative Advertising in national versions of magazines Esquire. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor's work is the presentation of several analyses of press advertise-ments in the Russian version of the men's lifestyle magazine Esquire. These analyses may serve as a guidepost for potential Czech submitters of advertisements in the Russian mar-ket. The theoretical section of the work is devoted to a presentation of the Russian media mar-ket, with its most influential players and characteristic media mix. The practical section is composed of analyses and evaluations of individual advertisements in the Russian version of the magazine Esquire, and comparisons with a single issue of the Czech and English versions, including comparisons of the advertising appeals that are used. The conclusion of the work is aimed at an overall evaluation of the magazine and its uses in marketing communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10696
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
tomek_2009_bp.pdfBlocked 4.487Mb PDF View/Open
tomek_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
tomek_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account