Analýza konkurenčního prostředí stavební firmy CZASCH spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí stavební firmy CZASCH spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Strapáč, Josef
dc.contributor.author Ciemala, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:14:35Z
dc.date.available 2010-07-17T14:14:35Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8630
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí stavební firmy CZASCH spol. s r.o V práci jsou určeni a zanalyzování hlavní konkurenti firmy z hlediska veřejných zakázek a působnosti v bruntálském regionu. Konkurenční prostředí je analyzováno z odvětvového a tržního hlediska. Odvětví je analyzováno pomocí Porterova pěti faktorového modelu a pozice na trhu pomocí Kotlerovy teorie konkurenčních strategií. cs
dc.format 71 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1280309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject analýza vnějšího prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův pěti faktorový model cs
dc.subject analýza konkurenčního prostředí cs
dc.subject analysis of external environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.subject Competitive Environmnet Analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí stavební firmy CZASCH spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of competitive environment of construction company CZASCH spol. s r. o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-20
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is Competitive Environment Analysis of construction company CZASCH, ltd. There are identify and analyses main competitors in terms of public orders and field of activity in Bruntal region. The competitive environment is analysed from branch and market view. The branch view is analysed by Porter's Five Forces Analysis and market consideration by Kotler's theory of competitive strategies. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10400
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ciemala_2009_bp.pdfBlocked 1.220Mb PDF View/Open
ciemala_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
ciemala_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account