Analýza image značky Fructal na českém trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza image značky Fructal na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza image značky Fructal na českém trhu
Author: Vitásek, Tomáš
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8649
Date: 2009-08-21
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 13211


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vitásek_2009_bp.pdfBlocked 3.177Mb PDF
vitásek_2009_vp.doc 228.5Kb Microsoft Word View/Open
vitásek_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account