Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Hnilicová, Magdaléna
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:36:52Z
dc.date.available 2010-07-17T14:36:52Z
dc.date.issued 2009-05-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8652
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu výrobku a návrh strategie na pro-dloužení jeho jednotlivých částí. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Pipelife czech s.r.o. V teoretické části této práce je životní cyklus výrob-ku spíše teoreticky jak popisují jednotlivé kapitoly (marketing, výrobek, životní cyklus výrobku, Bostonská matice a prodloužení životního cyklu výrobku). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzovány stávající IN - HOUSE systémy a navržena strategie pro jejich udržení na trhu. cs
dc.format 49 s. cs
dc.format.extent 1226082 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject životní cyklus cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject trh cs
dc.subject Bostonská matice cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject life cycle en
dc.subject product en
dc.subject market en
dc.subject Boston Diagram en
dc.title Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový) cs
dc.title.alternative Product life cycle( how keep product on market, before new version of product will comes) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mráčková, Eva
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated The Bachelor's Thesis is focused on the analysis of the product life cycle and the proposal of a strategy to prolong its individual parts. The Bachelor's Thesis is created in conditions of the medium-sized company Pipelife czech s.r.o. The first part deals with the product life cycle in theory (as described in the particular chapters). The second, practical part characte-rizes the above-mentioned company, analyses the current IN-HOUSE systems and devises a strategy to keep them on the market. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13335
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hnilicová_2009_bp.pdf 1.169Mb PDF View/Open
hnilicová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hnilicová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account