Marketingové komunikace muzikálu Srdce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace muzikálu Srdce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vinklárková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:52:07Z
dc.date.available 2010-07-17T14:52:07Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8692
dc.description.abstract Bakalářská práce ve své teoretické části shrnuje poznatky z oblasti managementu divadla s ohledem na specifika muzikálu a marketingu nevládních neziskových organizací se zamě-řením na kulturu. V praktické části práce představuje občanské sdružení Musical Havířov, jež v současnosti realizuje projekt muzikál Srdce. V konfrontaci s jinými aktivitami sdružení jsou hodnoceny marketingové komunikace muzikálu Srdce a na základě dotazníkového šetření je analyzován pohled diváků na marketingové komunikace tohoto muzikálového projektu. cs
dc.format 61 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 1178672 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject art marketing cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject občanské sdružení cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject muzikál cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject art marketing en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject non-governmental organization en
dc.subject theatre en
dc.subject musical en
dc.title Marketingové komunikace muzikálu Srdce cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Musical Srdce en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated In its theoretic part, this bachelor thesis contains facts from theatre management and mar-keting of non-profit organizations specialized in culture. Non-governmental organization Musical Havířov is presented in a practical part of the thesis. Nowadays, the Musical Haví-řov realizes a project musical Srdce. There are marketing communications of musical Srdce evaluated in comparison with other activities of the organization. The spectators' view on marketing communications of the Srdce musical is based on questionairy analyse. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10539
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vinklárková_2009_bp.pdf 1.124Mb PDF View/Open
vinklárková_2009_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
vinklárková_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account