Marketingový plán firmy Fluxamat

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Fluxamat

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy Fluxamat
Author: Večerková, Lucie
Advisor: Melichárek, Radek
Abstract: Cílem této práce je vytvořit marketingový plán firmy Fluxamat ve Velké Bystřici pro rok 2009. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsána všechna teoretická východiska, které je nutné znát pro tvor-bu marketingového plánu. V analytické části je vypracována analýza stávající situace firmy, analýza makroprostředí a mikroprostředí, která je nezbytná k vytvoření marketingového plánu. Závěrem práce je doporučení způsobu kontroly plnění plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8695
Date: 2008-12-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 10455


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
večerková_2009_bp.pdfBlocked 795.7Kb PDF View/Open
večerková_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
večerková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account