Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Pešoutová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:28:20Z
dc.date.available 2010-07-17T15:28:20Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8786
dc.description.abstract Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled - předpoklad dalšího vývoje sales promotion. cs
dc.format 75 s., 53 s. obr.a text.příloh cs
dc.format.extent 1988706 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sales promotion cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject promo akce cs
dc.subject repor-ting cs
dc.subject POP/POS materiály cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject spotřebitelská sou-těž cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject Sales promotion en
dc.subject retail en
dc.subject retail store en
dc.subject customer en
dc.subject consumer en
dc.subject promotional activities en
dc.subject reporting en
dc.subject POP/POS materials en
dc.subject in-store communication en
dc.subject customer behaviour en
dc.subject consumer contest en
dc.subject legislation en
dc.title Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989 cs
dc.title.alternative Analyse of sales promotion in the Czech Republic after a year 1989 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated An ambition of this work is to analyse an evolution of sales promotion in the Czech republic from 1989 by accessible literary cources, professional articles and researches. Teo-retical part charts the evolution and presents the section, its goals and tools. Practical part is dedicated to some of the most widely used tools of the sales promotion from the viewpoint of client, agency and retail. The last point of this work is a future aspect - expectation of father evolution of the sales promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10681
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pešoutová_2009_bp.pdf 1.896Mb PDF View/Open
pešoutová_2009_vp.zip 16.62Kb Unknown View/Open
pešoutová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account