Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy
Autor: Zapletalová, Anna
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled do problematiky marketingových komunikací, v nichž prezentují výrobky dívky splňující dnešní požadavky na ideál krásy - modelky, očima nemocných poruchami příjmu potravy. Mým úkolem je zjistit, jak na ně předkládané sdělení působí, případně je ovlivňuje a následně vznést doporučení jak nemocným, tak pracovníkům v oblasti marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8883
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10544


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zapletalová_2009_bp.pdf 1.918Mb PDF Zobrazit/otevřít
zapletalová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zapletalová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet