Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR
Author: Slezáková, Ludmila
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program společností Tipsport a Fortuna, dvou největších sázkových kanceláří v České republice. Principem jejich věrnostních programů je sbírání bodů na bodové konto sázejícího, které získává prostřednictvím sázení na výsledky sportovních, společenských nebo politických událostí. Ty jsou následně proměněny za různé bonusy, slevy a dárky. Cílem mé práce je zjistit, zda jsou věrnostní programy efektivním nástrojem podpory prodeje a zda svými komunikacemi vyzývají své zákazníky k opakovaným návštěvám poboček sázkových kanceláří.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8931
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10686


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slezáková_2009_bp.pdfBlocked 1.190Mb PDF
slezáková_2009_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
slezáková_2009_op.zip 19.18Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account