Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Janoušková, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:25:05Z
dc.date.available 2010-07-17T18:25:05Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9145
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá způsoby vnímání reklamního sdělení mezi dospívající mládeží a seniory. Teoretická část popisuje pojem reklama a její působení, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem, etikou reklamy a médii. V praktické části se zaměřuji na celkový pohled cílových skupin teenagerů a seniorů. Projektová část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření. cs
dc.format 119 s. cs
dc.format.extent 3562038 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject etika v reklamě cs
dc.subject média cs
dc.subject teenageři cs
dc.subject senioři cs
dc.subject advertisement en
dc.subject target group en
dc.subject marketing research en
dc.subject edic of advertisement en
dc.subject media en
dc.subject teenagers en
dc.subject seniors en
dc.title Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny cs
dc.title.alternative The influence of advertising message to particular target groups. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This dissertation is concerned with method of sensation of advertising information between teenagers and seniors. The theoretical part describes the advertisement and coverage about it, characterizes target groups and it is concerned with marketing research, ethic of advertisement and medias. In practical part of this dissertation I target the general view of the final groups of teenagers and seniors. The project part contains evalution of question-form. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10559
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
janoušková_2009_dp.pdfBlocked 3.397Mb PDF View/Open
janoušková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
janoušková_2009_op.zip 17.55Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account