Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Baranová, Lucie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Předmětem této diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je koncipována do dvou částí, a to do teoretické a praktické části. V teoretické části se zaměřuji na teoretický výklad pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část je věnována klíčovým informacím o hotelu a analýze současného stavu s důrazem na mikroprostředí a makroprostředí, důkladný popis jednotlivých částí marketingového mixu a analýzu konkurenčního prostředí. Na základě poznatků z analýz je navržen projekt, jehož záměrem je zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a zlepšení stávající situace. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9194
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12976


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
baranová_2009_dp.pdfBlocked 2.366Mb PDF View/Open
baranová_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
baranová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account