Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice
Autor: Bartoníková, Petra
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti PannAqua, a.s. v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost PannAqua, a.s., její výrobkové portfolio a také zde najdeme informace o zastoupení v České republice. Analýza komunikačního mixu je nejprve provedena na stávajícím komunikačním mixu na Slovensku. Dále je zanalyzován stávající komunikační mix používaný v České republice. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9232
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartoníková_2009_bp.pdfZablokované 2.366Mb PDF
bartoníková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bartoníková_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet