Management kvality zamerený na zákazníka a rešení zákaznických reklamací ve firme Visteon Autopal s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Management kvality zamerený na zákazníka a rešení zákaznických reklamací ve firme Visteon Autopal s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Management kvality zamerený na zákazníka a rešení zákaznických reklamací ve firme Visteon Autopal s.r.o.
Author: Oborná, Petra
Advisor: Briš, Petr
Abstract: V této práci se zabývám aspekty managementu kvality s orientací na zákazníka a postupy při řešení reklamací. V teoretické části jsem se zaměřila na management kvality a na pozici zákazníka v systému managementu kvality. Dále jsem se zabývala reklamacemi a jejich řešením. V praktické části se zabývám fungováním managementu kvality ve firmě Visteon Autopal, s.r.o., zejména na postavení zákazníka v této firmě. Zjišťovala jsem, jak v této firmě přistupují k reklamacím od zákazníků a jak jsou tyto řešeny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9251
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 11462


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
oborná_2009_bp.pdfBlocked 2.291Mb PDF
oborná_2009_vp.pdf 38.71Kb PDF View/Open
oborná_2009_op.pdf 38.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account