Návrh městského mobiliáře s možností využití jako nosiče reklamy.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh městského mobiliáře s možností využití jako nosiče reklamy.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Hájek, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:31:38Z
dc.date.available 2010-07-17T19:31:38Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9278
dc.description.abstract Práce se zabývá návrhem vybraných prvků městského mobiliáře s ohledem na možnost jejich využití jako nosiče reklamního sdělení. Teoretická část práce popisuje a analyzuje dosavadní přístup k této problematice. Dále se zabývá výběrem prvků městského mobiliáře vhodných pro zpracování nového návrhu v praktické části. Praktická část práce popisuje konkrétní návrh těchto vybraných prvků mobiliáře, zabývá se jejich funkcí, konstrukcí, materiálovým zpracováním a dalšími náležitostmi. Cílem práce je navrhnout mobiliářové zařízení umožňující předávat reklamní sdělení a odpovídající současným potřebám a možnostem, případně naznačit prostřednictvím návrhů možný budoucí vývoj. cs
dc.format 45 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1351983 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject městský mobiliář cs
dc.subject reklama cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject nosič reklamy cs
dc.subject městský urbanismus cs
dc.subject městská architektura cs
dc.subject zobrazovací technologie cs
dc.subject design cs
dc.subject public city furniture en
dc.subject street furniture en
dc.subject design en
dc.subject outdoor advertisement en
dc.subject spot of advertising en
dc.subject city architecture en
dc.subject city urbanism en
dc.subject display technologies en
dc.title Návrh městského mobiliáře s možností využití jako nosiče reklamy. cs
dc.title.alternative Design of urban furniture with the possibility of use as a spot of advertising. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Jiří
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated In this essay the author deals with design of certain components of public city furniture (street furniture) in relation to it's possible use as a spot of advertising. The theoretical part describes and analyses existing methods how to deal with this issue. Also it considers se-lection of components of street furniture suitable for new design. Practical part describes particular design of those selected components. It deals with the construction, materials and other requisites of the project. The main goal is to design such public city furniture that is capable of handing on message of an advertisement and which is corresponding to contemporary needs and possibilities, perhaps even to indicate possible future progress through those new designs. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13138
dc.date.assigned 2008-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hájek_2009_bp.pdfBlocked 1.289Mb PDF View/Open
hájek_2009_vp.pdf 66.37Kb PDF View/Open
hájek_2009_op.pdf 108.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account