Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

Show full item record

No preview available
Title: Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka
Author: Králová, Markéta
Advisor: Briš, Petr
Abstract: Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9279
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 11461


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
králová_2009_bp.pdfBlocked 750.4Kb PDF View/Open
králová_2009_vp.pdf 39.01Kb PDF View/Open
králová_2009_op.pdf 36.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account