Angličtina v neanglickém reklamním textu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Angličtina v neanglickém reklamním textu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Holásková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:35:42Z
dc.date.available 2010-07-17T19:35:42Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9287
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zjistit, jak vnímá česká a rakouská veřejnost používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia českých, německých a rakouských literárních pramenů pojednává v několika kapitolách o globalizaci, jejích vlivech na jazyk, pronikání angličtiny do českého a německého jazyka, a také využití angličtiny v reklamním textu v České republice a v Rakousku. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která proběhla formou písemného dotazování v obou zemích. Výsledky české veřejnosti jsou porovnány se starším průzkumem z roku 2007 a shrnuty pro využití efektivní práce s angličtinou v české reklamě. cs
dc.format 85 s., 9 s. priloh. cs
dc.format.extent 1571640 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazyk cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject reklamní text cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject anglický jazyk cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject ČR cs
dc.subject Rakousko cs
dc.subject slogan cs
dc.subject překlad cs
dc.subject porozumění cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject language en
dc.subject globalization en
dc.subject advertising text en
dc.subject advertising communication en
dc.subject English language en
dc.subject target group en
dc.subject Czech Republic en
dc.subject Austria en
dc.subject slogan en
dc.subject translation en
dc.subject understanding en
dc.subject perception en
dc.subject efficiency en
dc.title Angličtina v neanglickém reklamním textu cs
dc.title.alternative English in the advertising text (in not english speaking countries) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to determine how the Czech and Austrian target groups use the English language in advertising text. It is based on a study of Czech, German and Austrian literary sources dealing in several chapters with globalization, its effects on language, the penetration of English into the Czech and German languages, as well as the use of English in advertising text in the Czech Republic and Austria. This work analyzes the results of a written survey which took place in both countries. Results from the Czech respondents are compared with a survey which took place in 2007, and summarized to illustrate the effec-tive use of English in Czech advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10556
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
holásková_2009_dp.pdf 1.498Mb PDF View/Open
holásková_2009_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
holásková_2009_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account