Design nové koncepce balení másla.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design nové koncepce balení másla.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škarka, Pavel
dc.contributor.author Kozub, Daniel
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:44:12Z
dc.date.available 2010-07-17T19:44:12Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9300
dc.description.abstract Tato diplomová práce s názvem "Design nové koncepce balení másla" se zabývá související teorií jako jsou význam másla ve výživě, jeho historie, průmyslová výroba másla, ale také nesmím opomenout polygrafický průmysl zaměřený na obalový průmysl. Což znamená obaly jako takové, jejich historie, současnost, funkce, ale i tiskové techniky. Zmíním se i o '"obalech budoucnosti", jak by měly vypadat, a co to vlastně znamená '"biologicky odbouratelné obaly, inteligentní a aktivní obaly". V praktické části provádím analýzu výrobkové řady másel. Zaměřím se na rozdíl mezi máslem a margarínem. Ukáži, že redesign obalu není jen změna, ale že je třeba se na změnu stávajícího obalu podívat jak ze strany interní (brand manažera, vlastníka firmy), tak ze strany externí (spotřebitele). Poněvadž v této práci provádím design nové koncepce obalu, musím provést marketingový průzkum, jehož součástí je definování problému, dotazník a jeho vyhodnocení a provedení grafických znázornění. Analyzuji současný stav obalů na másla, jejich technickou specifikaci, přednosti a nedostatky těchto obalů. V projektové části dávám své myšlence konkrétní tvar, podobu. Uvádím zde své prvotní myšlenky, různá řešení tvaru, materiálu, hledání vlastní formy, která by vyhovovala jak spotřebitelům, tak i požadavkům stanovenými zákonnými předpisy. V neposlední řadě se zabývám povrchově koncepcí, která může napomoci pohlédnout na dané téma z jiné strany. cs
dc.format 60 s., 50 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2002378 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject máslo cs
dc.subject margarín cs
dc.subject redesign obalu cs
dc.subject funkce obalu cs
dc.subject polygrafický průmysl cs
dc.subject tiskové techniky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject butter en
dc.subject margarine en
dc.subject redesign of wrapper en
dc.subject functions of wrapper en
dc.subject printing en
dc.subject printing techniques en
dc.subject marketing research en
dc.title Design nové koncepce balení másla. cs
dc.title.alternative Design of new conception packaging for butter en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zamazal, Jan
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis named "Design of new conception packaging for butter" dwells both on connected theory of butter's function within nutrition, history, industrial production and on printing industry focused on packaging issues. It means proper covers, their history, present, functions and also printing techniques. Also "future covers" are mentioned, what their appearance should be, what we mean when we talk about "biological degraded covers, intelligent and active covers". Practical part of thesis consists of analysis of butter products range. I focus on difference between butter and margarine. I show that cover redesign is not only simple change. We have to look at the change from internal point if view (brand manager, owner of company) and from external one as well (customer). Because I work on design of new concept packaging, I start with marketing survey. It consists of problem definition, questionnare and its evauation and also graphic outputs. I analyze current status of butter covers, their technical specification, strengths and weaknesses of these covers. My ideas get concrete shape in project part of the thesis. I show my initial ideas, different solutions of shapes, raw materials. I look for my own form, which would suit both customers and legal demands. I also partly concern with concept of looking at problem from other side. en
dc.description.department Ústav produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/186 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13090
dc.date.assigned 2008-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kozub_2009_dp.pdfBlocked 1.909Mb PDF View/Open
kozub_2009_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
kozub_2009_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account