Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Pokorná, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:12:23Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:20Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/931
dc.description.abstract Inzerát tvoří nedílnou součást téměř každého tištěného komerčního média. Kromě toho, že je v podstatě hlavním zdrojem zisku vydavatele, je navíc prezentací samotného zadavatele a inspirací pro čtenáře, možného budoucího zákazníka. K tomu, aby inzerát splnil cíle všech zainteresovaných, je třeba respektovat celou řadu pravidel týkajících se podoby inze-rátu, jeho výroby, výběru správného média a cílové skupiny, umístění ve zvoleném médiu, volby vhodné reklamní agentury, efektivní reklamní kampaně, načasování, etické stránky a mnohých dalších. Diplomová práce na téma Inzerce v tištěné podobě - prostředek komuni-kace zadavatele s potenciálními klienty odráží potřeby a cíle těch, kteří se soustředí přede-vším na bulvární deník Blesk. cs
dc.format 70 s., 26 s. příloh cs
dc.format.extent 2116592 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
dc.subject Inzerát cs
dc.subject inzerce v deníku cs
dc.subject inzerent cs
dc.subject výběr médií cs
dc.subject deník Blesk cs
dc.subject podoba inze-rátu cs
dc.subject emoce cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject inzerce v bulvárním a seriózním deníku cs
dc.subject reklamní a medi-ální agentura cs
dc.subject Advertisment en
dc.subject daily ad en
dc.subject advertiser en
dc.subject choice of proper media en
dc.subject daily Blesk en
dc.subject appea-rance of an ad en
dc.subject emotion en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject ads in tabloid and respectable daily en
dc.subject adver-tising ad media agency en
dc.title Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty cs
dc.title.alternative Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated An advertisment is an integral component of almost every printed commercial media. As the part of the main profit of publisher it is as well a presentation of submitter and also an inspiration for readers - potential new customers in future. Advertisment has to fulfill pur-poses of everyone interested, for that reason rules relating its representation, its production, choice of proper media and target group, its placement in media, choice of proper adverti-sing agency, advertising campaign, timing, ethic aspect and another targets must be respec-ted. The dissertation themed Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients reflects needs and purposes of those, who are interested especially in tabloid Blesk. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2812
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pokorná_2006_dp.pdfBlocked 2.018Mb PDF View/Open
pokorná_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
pokorná_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account