Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Veselý, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:12:30Z
dc.date.available 2010-07-17T20:12:30Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9359
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace" je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 14717026 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject lidé cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject place en
dc.subject people en
dc.title Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace cs
dc.title.alternative Marketing mix of a specific enterprise en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis Marketing mix of a specific enterprise is an analysis of a marketing mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new marketing mix. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the marketing mix of a specific enterprise. The final part proposes recommendations for the proposal of a new marketing mix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10703
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade E
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
veselý_2009_bp.pdfBlocked 14.03Mb PDF View/Open
veselý_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
veselý_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account