Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

Show full item record

No preview available
Title: Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu
Author: Hasíková, Dagmar
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9584
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10658


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hasíková_2009_bp.pdfBlocked 1.763Mb PDF View/Open
hasíková_2009_vp.zip 16.97Kb Unknown View/Open
hasíková_2009_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account