Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

Show full item record

No preview available
Title: Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří
Author: Šuch, Ondřej
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských textech. Text mapuje na příkladech nejčastěj-ší typy takovéto skryté reklamy s důrazem na výskyt v českém mediálním prostředí. Závěrem praktické části je pak anonymní průzkum mezi českými novináři, který testuje jejich názory na skrytě reklamní potenciál běžných komunikačních výroků. Projektová část práce pak zpra-covává návrh možné regulace skryté reklamy, respektive pravidel pro media a jednotlivé no-vináře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9638
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10635


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šuch_2009_dp.pdfBlocked 1.419Mb PDF
šuch_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
šuch_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account