Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj

Show full item record

No preview available
Title: Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
Author: Salajková, Miroslava
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Předložená práce sumarizuje nejprve teoretická východiska, vztažená k problematice dopadů lidské činnosti na životní prostředí. Autorka upozorňuje na negativní vliv reklamy na spotřební chování jednotlivců i společnosti. V analytické části zjišťuje, zda česká legislativa dostatečně podporuje alternativy v dopravě, dále předkládá její ekonomické výhody a ekologické přínosy. Formou případové studie z Ústeckého kraje dokladuje, že osvětou a aktivizaci zainteresovaných obyvatel lze změnit postoje a vzorce chování společenství, a to v pozitivním slova smyslu. Autorka dochází k závěru, že prevencí, osvětou a průběžným celoživotním vzděláváním lze dosáhnout zlepšení nejen stavu životního prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9666
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10627


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
salajková_2009_dp.pdfBlocked 1.570Mb PDF View/Open
salajková_2009_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
salajková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account