Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů
Author: Chytilová, Monika
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa této aktivity. Nejvýrazněji je analyzována veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček", u které je proveden výzkum formou dotazníků. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na změny této sbírky a celého fundraisingu organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9708
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10509


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2009_bp.pdfBlocked 2.315Mb PDF
chytilová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
chytilová_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account