Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benda, Ivo
dc.contributor.author Straková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-17T23:56:41Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9808
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a.s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 104 s., 10 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 1318031 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject prvky marketingového mixu cs
dc.subject termoplastické polyolefiny cs
dc.subject Porter model konkurenčních sil cs
dc.subject portfolio analýza GE cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject elements of marketing mix en
dc.subject thermoplastic polyolefin en
dc.subject Porter's model of competitive powers en
dc.subject GE portfolio analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project en
dc.subject time analysis en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh. cs
dc.title.alternative Marketing mix project for the implementation of a new product of FATRA, a.s. company onto the Czech market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is to analyze a marketing mix for launching a new product of Fatra a.s. to the Czech market. In the theoretical part the findings concerning market of industrial goods and marketing mix are outlined both in relevance to the subject of the thesis. In the second part I introduce the company Fatra a.s., define and analyze the competition and competing products, create Porter's model, GE portfolio analysis and concludently I summarize company's strength and weaknesses, opportunities and threats. The final part of the thesis is the project and its time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11557
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
straková_2009_dp.pdfBlocked 1.256Mb PDF View/Open
straková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
straková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account