Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Antal, Igor
dc.contributor.author Strouhalová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:00:51Z
dc.date.available 2010-07-18T00:00:51Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9811
dc.description.abstract Jako téma bakalářské práce jsem si zvolila "Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.". Práce je rozvržena do dvou částí, části teoretické a analytické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o pojišťovnictví, pojistném trhu, právní úpravě, pojištění, životním pojištění a jeho obměnách. V analytické části je uvedena nabídka České pojišťovny. Ta je následována charakteristikou vybraných produktů. Zhodnotila jsem a porovnala nabídku životního pojištění České pojišťovny s nabídkou vybraných pojišťoven. Cílem práce je vypracovat doporučení pro klienty pro snadnější výběr z nabídky životního pojištění. A současně vytvoření návrhů a doporučení pro Českou pojišťovnu na zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 68 s., 14 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1437862 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject pojištění cs
dc.subject pojistný trh cs
dc.subject pojišťovna cs
dc.subject pojišťovnictví cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject životní pojištění cs
dc.subject insurance en
dc.subject insurance market en
dc.subject insurance company en
dc.subject insurance system en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject life insurance en
dc.title Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Analysis of the Product 'Life Insurance' in Česká pojišťovna a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2009-01-20
dc.description.abstract-translated As a subject of my Bachelor Thesis I have chosen "Marketing Analysis of the Product 'Life Insurance' in Česká pojišťovna a.s.". The work is divided into two parts -theoretical and analytical. Theoretical part includes basic facts about the system of insurance, insurance market, legal regulations, general insurance, about life insurance and its modifications. The analytical part mentions the insurance product range of Česká pojišťovna. After that follows the description of selected products. I reviewed and compared the product range Life Insurance in Česká pojišťovna with a selection of other insurance companies. The aim of this work is to draw up a recommendation for clients for easier choice from a range of life insurance. At the same time I suggest and recommend measures to increase the competitive advantage of Česká pojišťovna. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10424
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
strouhalová_2009_bp.pdfBlocked 1.371Mb PDF View/Open
strouhalová_2009_vp.doc 1.143Mb Microsoft Word View/Open
strouhalová_2009_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account