Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009
Author: Medková, Monika
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán sportovní marketingové společ-nosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve spor-tovním marketingu a managementu, jeho funkce, fáze a potřeby marketingového plánová-ní, které napomáhají k vypracování marketingového plánu. V analytické části je zpracována analýza současného stavu a hlavních problémů sportovní-ho marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o. V projektové části je zpracován projekt marketingového plánu společnosti, který obsahuje situační analýzu, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence a shrnutí tržní situace, mar-ketingovou strategii společnosti TK PLUS s.r.o., finanční rozbory předchozích let a před-povědi do nejbližší budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9826
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 12401


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
medková_2009_dp.pdfBlocked 1.225Mb PDF
medková_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
medková_2009_op.pdf 147.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account