Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.
Author: Zedková, Irena
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Propagace a popularizace vědy a výzkumu je důkazem úrovně organizace i vizitkou úrovně státu. Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. je veřejná výzkumná instituce, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy. Základní činností organizace je výzkum a vývoj a posláním je být uznávanou a odborně nezávislou organizací, jejíž výsledky práce jsou přínosné pro rozvoj dopravního sektoru národního i evropského měřítka. Výstižně je vize firmy shrnuta v mottu "Naše znalosti Vaším zdrojem". K naplnění vytčených cílů je třeba zajistit kvalitní výsledky výzkumu, stejně jako účinné prostředky a nástroje komunikace, které nám mohou pomoci firemních cílů dojít. V práci je zpracován optimální návrh pro komunikační strategii Centra dopravního výzkumu, v. v. i., respektující poslání a cíle komunikace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9897
Date: 2009-04-27
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10591


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zedková_2009_dp.pdfBlocked 2.986Mb PDF View/Open
zedková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
zedková_2009_op.pdf 139.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account